Oriëntatie
Vereniging
Zuid

KOVZ op Sylvester 2011

Geschreven door A3 op .

Naast het genieten van de natuur, de goede kaarten, het prettige gezelschap, de god geplande omlopen en het pintje na afloop was het voor een aantal KOVZ ers ook nog eens genieten op het podium.

Na 5 dagen van vroeg opstaan, auto rijden, pittige competities lopen en volop genieten van de uitstekende sfeer werden we verrast met een redelijk aantal KOVZ podium plaatsen. Het lijkt er op dat de trainingen van Peter nu al hun vruchten beginnen af te werpen. Zowel bij de Dames als de Heren zagen we vermoeide maar uiterst voldane KOVZers te midden van vele buitenlandse lopers het podium bestijgen. Bij de Dames 55 stond Monica na een twijfelachtige start van de 5 daagse met een diskwalificatie op dag 1, gevolgd door 2 tweede en 2 eerste plaatsen op de hoogste trede. Bij de Dames 45 wist Masja met slechts 4 resultaten (3x 4e en 1x 2e) beslag te leggen op een 3e plaats. Bij de Heren 21 ging de eerste plaats bij de World Ranking op dag 2 naar Yannick, de einduitslag wist Yannick (de eerste dag miste hij, in Oirschot moest even een cross gewonnen worden) met 3 eerste plaatsen en 1 tweede plaats ook al te winnen. Adrie wist na 3 wisselvallige dagen en een prima laatste dag bij de heren 55 beslag te leggen op een 3e plaats in het eindklassement. Ook Fons wist na een fraaie reeks (3e, 2e, 3e, 2e, 4e) beslag te leggen op een 2e plaats. Voor alle prijs winnaars een dikke Proficiat!

Voor alle andere lopers hoop ik dat ze net zo hebben genoten van de uitdagende baanleggingen, mooie kaarten, prachtige stukjes natuur, gezellige accommodaties, vriendelijke mensen en natuurlijk hun eigen prestaties.